2014. február 13., csütörtök

Előzmények..


Sziasztok,

A következő pár sorban szeretnék beszámolni hogyan is kezdődött az én hajós életem.
Maga a gondolat már 1-2 éve meg volt, hogy szeretném valamikor kipróbálni ezt a munkát, s egyben életet is. Rengeteg utána olvasás, és információszerzés után végül 2013 elején eldöntöttem, hogy teszek is az ügy érdekében. Akkorra már száz százalékosan biztos voltam benne, hogy menni akarok!
A legtöbb információt ezen a fórumon találtam: www.hajosmunka.varosonline.info , ezúton is szeretném megköszönni a sok segítséget!
Szóval a fórumon megkaptam az instrukciókat, hogy ehhez meg ahhoz a közvetítőhöz kell bemennem. Végül a Crew Agency-t választottam.  
Nagyon segítőkészek voltak már az első pillanattól fogva. Az elsődleges cél egy felszolgáló állás volt, de én is tisztában voltam vele, hogy ez nem fog összejönni az első évben a nyelvtudás miatt. Konyhai kisegítő állást pályáztam meg végül.
Ezután jött az izgatott várakozás.
Márciusban jött a telefonhívás, hogy 27-én van lehetőségem beszállni egy kis folyami hajóra.
Először el sem akartam hinni, hogy ilyen egyszerűen és gyorsan sikerült hozzájutnom az 1. szerződésemhez!

folyt.köv. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése