2014. február 13., csütörtök

Irány a hajó! -MS Casanova- Munkába állás.

Kavarogtak a gondolatok a fejemben, miután leraktam a telefont, amiben tájékoztattak a sikeres felvételről, s az indulás időpontjáról. Pontosan nem tudom már, kb. 4-5 napom volt, hogy felutazzak Budapestre, és elrepüljek Stuttgartba. Pakolás, vásárlás, elköszönés családtól, barátoktól, s ami a legnehezebb volt, páromtól. Itt is szeretném neki megköszönni a kitartást!! :) Olyan gyorsan történt minden ebben a pár napban, hogy mire felocsúdtam már a szálltam fel a hajóra. Kb. egy óra múlva már munkára készen voltam, nekiálltam a munkának! 3 napunk volt, amíg a vendégek megérkeztek. Ezek a napok jók voltak arra, hogy kicsit belerázódjak a munkába, mivel első szerződésem volt. A crew nagyon jó volt, 1-2 nap után összerázódott a banda, szinte mindenkivel megtaláltam a közös hangot. :)

Pár hét után már megvolt a napi rutin a munkában, nagyon gyorsan mentek a napok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése