2014. február 13., csütörtök

Élet a hajón

Ahogy írtam, ahogy megérkeztem a hajóra, a Hotel Manager üdvözölt, és megkaptam a kabin kulcsomat. Mehettem lerakni a bőröndöm végre, átöltözés és munka, hogy ne unatkozzak már az elején sem! :)

Arról is írtam már, hogy miután megjött az első csapat Saarbruckenben, szombaton már indultunk is Stuttgartba. Egy hetes utakat csináltunk oda vissza. 
Az én munkám reggel 7 órakor kezdődött, egészen az ebéd végéig, 14.00kor, vagy legkésőbb 15.00-ig. Természetesen délelőtt is voltak kisebb szünetek, nem kell mindent elhinni a rabszolgatartásról, ahogy sokan beállítják ezt a munkát.
Délután kb. 16.30-ig, vagy 17.00-ig volt szünet a konyhán dolgozóknak. 
Ez a második rész 4 óra munkát jelentett általában. Szóval napi 11-12, de néha 13 óra munkára kell számítani, aki szintén bele szeretne vágni. Általában a napok egyformán telnek munka szempontjából. Szabadnap nincs, heti 1 nap, az utascsere napján kicsit lazább az a nap, mert akkor ebéd elmarad. :)

Munkáról nagyjából ennyi, ha az ember belerázódik, akkor már nincs gond. Másik dolog a kitartás, és cél kitűzése, hogy miért van ott az ember. Nem szabad az első akadálynál feladni az egészet, ahogy írtam kitartás és kitartás amire szükség van.

Természetesen munka után és szünetekben lehetőség van kikapcsolódásra, pihenésre, ki mit választ. :)
Amivel számolni kell az elején az a hatalmas honvágy, hiányérzet a szeretteid után. Egy-egy beszélgetés sokat segíthet a kollégáiddal. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése