2014. február 13., csütörtök

Transfer-szabadság-befejezés

Ahogy teltek a napok egyre közelebb jött a szabadságom, amikor 2 hétre hazarepülhettem Magyarországra.. Már nagyon vártam. 4 héttel a hazautam előtt kaptam egy transfert két hétre a cég egy másik hajójára Olaszországba!
Örültem neki, egy kis változatosság. :)
Este jelentették be, reggel indultam vonattal, 11 óra, 3 átszállás! De odaértem. Velencébe kellett mennem, az MS Belissima nevű hajóra. Ez kicsit nagyobb volt, mint az eredeti hajóm, de itt is hamar beilleszkedtem, jó volt itt is a társaság. 
De hamar vissza akartam menni, hiányoztak a többiek. Ebben a két hétben semmi érdekes nem történt, konyhát szerettem, itt egy srác kivételével mindenki magyar volt! :) 
Itt kicsit kevesebb munka volt, kicsit lazíthattam. Olaszország nagyon szép volt, szerettem ott lenni. Elment a két hét indultam vissza Németországba, akkor már repülővel. És már csak két hét volt a hazautamig!!!

Azt elmondhatom, hogy az a két hét nagyon lassan telt!!!! :) De eljött a nap, indulás haza! A következő két hét otthon nagyon gyorsan eltelt sajnos, de feltöltődtem, szeretteimmel és barátaimmal lehettem, ez már nagyon hiányzott. 

Eljött a visszaút napja, Bécs-Stuttgart repülőút, este repültem. Egy kis kavarás volt, repülő késett 1 órát, és ez elég is volt, hogy összedőljön az egész menetrendem, de megoldottam, odaértem! :)

3 hónapom volt hátra, eleje ennek is gyorsan elment, aztán jött egy kis váltás, két hétig más munkakörben voltam, ami tetszett is meg nem is. Vége felé gondolkodtam, hogy akkor most merre is tovább. Mármint ami a következő évet illeti. Választás elé kerültem, de végül is megpályáztam a régóta áhított felszolgáló poziciót. Utolsó hajón töltött napomon meg is kaptam a szerződést az új pozícióról. 
Ezután ünneplés, hajó lezárása, hazaút, és 5 hónap szabadság!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése